joi, 21 mai 2015

Jocuri

Am pus mai multe jocuri ca postari....astea sunt cele pe care le joc eu.....si HOTS care momentan e in beta dar in fine.....e destul de ok...
Ideea e ca toate jocurile astea au ajuns super importante pt mine...am ajuns obsedata la un moment dat de LoL dar mi-a mai trecut de cand cu scoala si alte chestii.....dar ma calmeaza si cred ca pana la urma asta e important.....
Inainte nu prea jucam stuff...adica eram sceptila ca ideea de jocuri si tocilari fara viata si alte tampenii de genu...dar apoi am realiza ca am pus doar etichete pt ca pana la urma e doar un hobby care nu a omorat oameni pana acum daca desigur nu a devenit o obsesie in care se poate o tona de cafea doar ca sa stai treaz non-stop si sa joci ca sa ajungi  cel mai bun de pe acolo si sa mergi la intruniri ca sa te dai mare....
E o modalitate buna prin care sa-ti dai seama cat de cooperant esti sau cat de repede renunti si sincer mi se pare ca m-a ajutat...
Vreau totusi sa incerc ceva nou...ceva mai palpitant...ceva mai smecher si cu prieteni...am nevoi de prieteni pe aceeasi pagina cu mine...sa stam si sa povestim despre asta...
Desigur ca il am pe Andrei in domeniu,dar el se documenteaza mai mult decat mine si parca la un moment dat e prea mult pt toate aceste jocuri sunt alte lumi pana la urma create de oameni ca sa evadeze si practic sa poti sa omori oameni intr-un mod legal si inofensiv....
It's just a good way to chill...si da...legendele in care se spune ca fetele gamerite sunt sexi....no way...adica poti a ai cea mai draguta iubita si sa injure ca ultima taranca daca moare...asa fac eu...deci experienta proprie...anyway....nu conteaza...oricum blogul asta e doar ca sa zic ganduri si stuff si presupun ca e destul de ok pt ca de multe ori am chef sa scriu si de atatea ori imi e foarte lene sa iau un pix si sa csriu pe foi...pt ca pana la urma e un efort mai mare sa scrii o letera de mana decat sa apesi pe un fucking buton........da stiu...sunt o persoana lenesa,dar in fine..presupun ca e destul de neimportant daca nu am ajuns o antisociala ciudata obsedata de tehnologie...nu ca nu mi-ar placea...doar ca la un moment dat trebuie sa stii cand sa te opresti din comoditatea pe care o asternem in fiecare zi cu orice lucru nou aparut care ne face viata mai usoara :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu