marți, 19 mai 2015

Un nou inceput


M-am gandit recent ca poate ar trebui sa ma bucur de viata mai mult...cat timp o am si sa nu ma mai gandesc atat la trecutul meu si greselile comise...pt ca sincer...chiar daca sunt tanara...am facut destul de multe greseli....dar pana la urma nici una nu ma poate urmarii toat viata...inca....
Am ajuns la concluzia ca putini oameni au ce am eu.......am iubire....din partea unor oameni cu suflet superb care se chinuie sa ma faca sa ma simt mai bine si cateodata parca vreau sa la fac misiunea mai grea prin felul in care sunt...prin faptul ca imi tot vin in minte anumite ganduri triste de care sunt legata si cu care ma deprim singura...
Vreau sa petrec...vreau sa ma simt bine si vreau sa am cu cine.....si pana la urma am cu cine...am prieteni,amici si un iubit care ar face aproape orice pt mine.....pana la urma am tot zis ca o sa ne mutam impreuna si ca o sa mergem impreuna intr-o noua aventura...si aici nu ma gandesc la familie sau chestii de genul asta.....ma gandesc la faptul ca impreuna orice pare o mica aventura...chiar si o plimbare in care discutam tot felul de chestii....in care avem revelatii si conversatii intelectuale in noaptea tarzie...
Avem facultate amandoi,dar asta nu ne opreste sa fim fericiti.......cu toate ca urmeaza stresiunea si nu par atat de stresata pe cat ar trebui sa fiu.....si nici el de altfel cu licenta lui...mereu ne facem planuri si mereu ne gandim la viitor ca si cum am scapat deja si e vacanta...pt ca atunci cand suntem impreuna,viata chiar e o vacanta si e chiar minunata.....
Nu stiu de ce sumt nevoia sa scriu toate astea si nu sa ma exteriorizez si sa sa arat si sa spun....sunt o persoana timida cu putina rabdare care ar vrea sa se faca auzita in alte moduri...si imi place sa scriu....imi place sa exprim.....singura problema e ca toate ideile care-mi vin si ma surprind si pe mine vin in momentele in care nu am posibilitatea sa ma exprim...si apoi parca dispar..........si cand incep sa scriu totul pare ces din nou.....ceea ce e destul de trist...pt ca as vrea ca lumea sa citeasca unele lucruri de care sunt constienti ,dar care poate nu-i urmareste indeajuns incat sa schimbe ceva la viata lor ca sa fie un pic mai picanta.....
As vrea sa scriu despre faptul ca imi place sa lenevesc in general.......am mai avut un blog...inceput cu o prietena care s-a indepartat indeajuns incat sa-i mai zic "la multi ani!" pe facebook si atat,dar ea mi-a inspirat intr-un fel sa scriu...si scriam mereu.....cand eram la liceu si eram racita era cel mai bine...pt ca aveam sansa sa stau acasa si sa contemplez cam tot ce se intampla in jurul meu si cum eu nu faceam nimic cu viata mea...decat sa-mi pun dopuri de servetele in nasul infundat care tot curgea de undeva:)))
Am avut un trecut frumos intr-un fel.....si as vrea sa-l impartasesc si sa-mi amintesc cu zambetul pe buze de el.....pt ca a fost speciala si minunat cat a fost....chiar daca lucrurile s-au schimbat destul de mult cu persoanele cu care obisnuiam sa-mi petrec zilele sau orele libere.....macar a fost....eu s-au dus...dar eu am ramas...utin schimbata si marcata de faptul ca oricine poate sa dispara din viata cuiva....o sa merg totusi curajoasa si inrezatoare spre viitorul meu...su alte persoane si poate cu o alta eu...pt ca nu mai am aceeasi minte....pana la urma asta e si motivul pt ca nu am mai scris atat de mult.....As vrea ca scrisul sa fie viata mea......sunt la o facultate care nu prea inspira asa ceva,dar asta nu inseamna ca mi se duce imaginatia o data cu invatarrea mai multor chestii din economie si sistemul bancar.....

I want to be happy and i promise to myself that i will do my best!

bye people...:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu